کریمی مطرح کرد؛

ایمن سازی؛ نسخه‌ای شفابخش در برابر زلزله

رئیس پژوهشگاه بین المللی زلزله گفت: تنها راه شفابخش در برابر زلزله ایمن سازی کشور است.

ایمن سازی؛ نسخه ای شفابخش در برابر زلزلهبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با حضور اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران، مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، محمود علیگو قائم مقام سازمان دانش آموزی،عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران و جمعی از مسئولان مربوطه صبح امروز در مدرسه عصمت منطقه پنج برگزار شد.

در این مانور سراسری عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران عنوان کرد: بعد از هر بلای طبیعی انسان با پنج واکنش مواجه می شود که شامل بهت و حیرت، تفکر، سوگ و در نهایت پذیرش است.

وی ادامه داد: هدف اصلی این همایش آشنایی دانش آموزان با بحران است، همچنین این گروه مبلغان خوبی محسوب می‌شوند.

رئیس اداره پرورشی و فرهنگی تهران گفت: آموزش حاصل از این برنامه منجر به کاهش خسارات می شود و هیجانات ناشی از بروز بلایای طبیعی را می‌کاهد.

کریمی تصریح کرد: با توجه به زلزله اخیر، امیدوارم بتوانیم درک مشترک از این حادثه و آسیب دیدگان زلزله داشته باشیم.

آمادگی بخش عمده ای از اقدامات در کشوری زلزله خیز نظیر ایران است

در ادامه مراسم محمد کاظم جعفری رئیس پژوهشگاه زلزله شناسی گفت: آمادگی بخش عمده ای از اقدامات در کشوری زلزله خیز نظیر ایران است و امیدواریم این کارها پیوسته ادامه یابد.

وی تصریح کرد: تنها نسخه شفابخش کشور ایمن سازی است و در غیر این صورت آسیب پذیری بالایی خواهیم داشت و باید به دنبال ایرانی ایمن باشیم و برای این مساله برنامه ریزی داشته باشد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار