رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان؛

پیروزی های متوالی امامی و گلیج/زرین پیکر و متقی نیا مغلوب شدند

رقابت های کشتی آزاد امید های جهان با 4 پیروزی و 2 شکست برای نمایندگان کشورمان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های روز دوم و پایانی کشتی آزاد زیر 23 سال جهان(امیدها) در شهر بیدگوشچ لهستان از صبح امروز آغاز شده است و با برگزاری مسابقات نمایندگان کشورمان در چهار وزن دوم به پایان خواهد رسید .
بر همین اساس در وزن 65 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 12 بر یک میهایل گئورگیف از بلغارستان را مغلوب کرد.وی در دور سوم با شکست 11 بر صفر کی یونیزاوا از ژاپن راهی نیمه نهایی شد.
در وزن 70 کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ذولفقار ماخاماتوف از قزاقستان با نتیجه 5 بر 6 شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار نهایی باشد تا در گروه شانس مجدد برای مدال برنز به رقابت هایش ادامه دهد.

در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا در دور نخست با نتیجه 7 بر 4 مقابل یاجورو یاماساکی از ژاپن شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر ژاپنی مقابل حریف گرج متقی نیا از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه 12 بر 2 گئورگی نوگایف از اسلواکی را مغلوب کرد وی در در دور بعد مقابل کاراس از رومانی 11 بر صفر پیروز شد و راهی دور سوم شد.

انتهای پیام/

4 پیروزی و 2 شکست در رقابت های کشتی آزاد امید های جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار