به دنبال عدم رویارویی کریمی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی؛

طلایی:مسئولان باید از کریمی حمایت کنند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: امیدوارم مسئولان در مقابل حرکت جوانمردانه علیرضا کریمی از این جوان شایسته حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد طلایی با بیان این مطلب افزود: کریمی در سال 2014 میلادی هم در عین شایستگی در مسابقات جهانی نتوانست صاحب مدال شود. 

وی ادامه داد: کریمی امسال هم با توجه به آمادگی بالا و انگیزه زیادی که برای جبران شکست های قبل داشت، شانس اول کسب مدال طلا بود.

 طلایی تصریح کرد: کریمی یک کشتی گیر نجیب با حجب و حیاست و در سال 2014 میلادی پس از آن اتفاق از نظر مالی حمایتی از وی نشد و امیدوارم امسال این حمایت صورت گیرد تا گوشه ای از زحمات وی در تمرینات طاقت فرسایش جبران شود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: کریمی با 23 سال سن می تواند همچنان در آینده برای کشتی ایران افتخارآفرین باشد به شرطی که انگیزه لازم را برای وی ایجاد کنیم.

گقتنی است علیرضا کریمی یکی از شانس‌های مسلم کسب مدال در رقابت‌های جهانی کشتی آزاد امید های جهان در این رقابت ها در دور نخست مقابل جبرییلوف از روسیه قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد. کریمی در حالی که تا یک دقیقه مانده به پایان مبارزه از حریف روس خود پیش بود در نهایت ۱۴ بر ۳ شکست خورد. کریمی اگر این کشتی را پیروز می‌شد در دور بعد باید به مصاف حریف رژیم اشغالگرد قدس می‌رفت. یوری کالاشنیکوف کشتی گیر روسی‌الاصل از رژیم صهیونیستی با نتیجه ۴ بر صفر ساموئل بروکس از آمریکا را از پیش رو برداشته بود.در نهایت با توجه به فینالیست شدن جبرییلوف روس کریمی باید در گروه شانس مجدد مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس کشتی می گرفت که از این مسابقه امتناع کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

انتهای پیام/

واکنش سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به عدم رویارویی کریمی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
من هواداران پرسپولیسم .کریمی بازیکن خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
واقعا عجیب هم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
بسیار خوب .کریمی بازیکن بسیار قدیمی وباتجربه است
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۹:۴۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
افرین کریمی
آخرین اخبار