امام جمعه اردبیل؛

استفاده از نیروهای مردمی برای هر کشور یک هنر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: استفاده از نیروهای مردمی برای هر کشور یک هنر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج اردبیل تصریح کرد: استفاده از نیروهای مردمی برای هر کشور یک هنر است و در تاریخ یک کشور بسیجیان در زمان هشت سال دفاع مقدس با حضور خود در جبهه‌ها سرنوشت جنگ را تغییر داده و اگر حضور مردمی در جبهه‌ها نبود ارتش و سپاه به تنهایی کار سختی پیش‌رو داشتند.

وی افزود: کشورهای منطقه نیز با الهام‌گیری از نیروی بسیج در ایران اقدام به تشکیل گروه‌های مردمی می‌کنند که از جمله می‌توان به حشد الشعبی در عراق اشاره کرد که در راستای مبارزه با تروریست‌ها کمر آمریا را شکستند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اهمیت عرصه اقتصادی در خودکفایی کشور بیان کرد: حوزه اقتصادی حائز اهمیت بسیار است و دشمنان در طول سالیان گذسته جنگ اقتصادی بسیاری برضد نظام جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی کرده‌اند که تبدیل علم به ثروت سبب پیشرفت کشورها شد که باید تلاش کنیم که در این حوزه و حوزه دانش‌بنیان و تولید محصولات داخلی اقدامات بسیجی‌وار انجام دهیم.

آیت الله عاملی اظهار کرد: هر چقدر آمار اشتغال در کشور افزایش یابد آمار جرائم و آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش می‌یابد و امیدواریم که مسئولان بتوانند با ساماندهی بسیجیان در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی و مبارزه با استکبار جهانی قدم‌های خوبی بردارند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از عرصه‌هایی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه در آن فعال بوده‌اند عرصه فرهنگی و رسانه است به طوری که سعی دارند با تبلیغات کاذب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بر ضد کشور ایران راه‌اندازی کنند.

امام جمعه اردبیل افزود: صدور فرمان تشکیل بسیج توسط امام راحل یک میراث عظیم و ماندگار بود که برای دوام این شجره طیبه آموزش و پرورش وظیفه مهمی برعهده دارد و باید در همان سنین کودکی دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور را با فعالیت‌های بسیجی برای توسعه و رشد ایران اسلامی آشنا کنند.

آیت الله عاملی گفت: مجموعه ها دور هم جمع شوند و از سر مسئولیت و دلسوزی سرمایه گذاران را جذب کنند تا این که با دست همین سرمایه گذران مشکل اقتصاد چندین خانوار برطرف می شود، اقتصادی مقاومتی یعنی این که یتوانیم از ظرفیت های خود بسیجیان در اشتغالزایی استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: ظرفیت ها و پتانسیل های قابل توجهی در استان وجود دارد که واقعا جای بسی تاسف دارد که بلا استفاده مانده اند و همین ها باید روز به روز پیشرفت کاری داشته باشند تا قابلیت های اقتصادی استان از بین نرود. 

وی تاکید داشت: امروز بسیجیان در تمامی عرصه ها بویژه عرصه اقتصاد مقاومتی با تمامی توان خود و در عرصه های فرهنگی و رسانه حضور مستمر و فعال داشته باشند.

انتهای پیام/ح

حضور بسیج در عرصه های اقتصادی و فرهنگی ضروری است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار