اتمام راه‌آهن اردبیل اصلی‌ترین مطالبه مردم استان اردبیل است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اتمام پروژه ملی راه‌آهن اردبیل اصلی‌ترین مطالبه مردم این استان است.

صدیف بدری در بازدید میدانی جهت پیگیری روند پیشرفت پروژه ملی راه‌آهن میانه - اردبیل گفت: تا زمان تحقق این مطالبه، پیگیری‌های جدی و مستمر ادامه خواهد داشت.

عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم بر ضرورت تلاش وزارت راه و شهرسازی برای اتمام عملیات اجرایی این پروژه تا زمان سفر هیات دولت به استان اردبیل تاکید کرد.

او همچنین با اشاره به اختصاص ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار جدید برای تسریع در اجرای پروژه بیان کرد: ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن میانه - اردبیل به ۱۳۵ کیلومتر رسیده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنا به اعلام مسئولان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل کشور تاکنون ۱۳۵ کیلومتر از پروژه راه‌آهن اردبیل به صورت ۱۱۰ کیلومتر از سمت اردبیل و ۲۵ کیلومتر از سمت میانه ریل‌گذاری شده است.

او در زمینه اتمام زیرسازی حدود ۱۰ کیلومتر دیگر از این پروژه نیز گفت: این ۱۰ کیلومتر هم آماده ریل‌گذاری است و پس از آن ۲۵ کیلومتر از باقی مانده پروژه به زودی تکمیل شده و آماده بهره‌برداری می‌شود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.