بذرپاش:

۵ هزار تن ریل مورد نیاز راه‌آهن اردبیل - میانه تأمین می‌شود

وزیر راه و شهرسازی از تعهد برای تحویل ۵ هزار تن ریل مورد نیاز پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه جهت ریل‌گذاری و تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه خبر داد.

مهرداد بذرپاش در جریان بازدید از ایستگاه راه‌آهن اردبیل، اظهار کرد: ۵ هزار تن ریل باقی‌مانده پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه را خودمان متعهد می‌شویم که هرچه سریع‌تر جهت تکمیل ریل‌گذاری به پروژه تحویل داده شود.

او افزود: با توجه به ضرورت نیاز مالی برای پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، از طریق اسناد خزانه تا پایان سال ۷۰۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص می‌یابد.

اختصاص ۱۸۰میلیارد تومان برای تکمیل عرشه‌گذاری

وزیر راه‌وشهرسازی بیان کرد: همین امروز بعد از نشست، جهت تکمیل لاینیگ و عرشه‌گذاری نزدیک به ۱۸۰میلیارد تومان برای پروژه در نظر گرفتیم تا هرچه سریع‌تر موارد مطرح‌شده تکمیل شود.

بذرپاش با تأکید بر پرداخت به‌موقع مطالبات پیمانکاران، ادامه داد: امیدواریم با منابع اختصاص یافته پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه در اسرع وقت تحویل مردم استان اردبیل شود.

او گفت: پروژه نزدیک به ۲۰ ساله راه‌آهن اردبیل - میانه جزو اولویت‌های اصلی دولت است و در این راستا همه منابع مالی موجود در حد وسع به میدان آورده می‌شود تا این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد که از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.