ساماندهی 50 هزار نیروی بسیجی در شهرستان اردبیل

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: حدود 50 هزار نیروی بسیجی سازمان یافته در شهرستان اردبیل داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن دهقانی نیا، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل افزود: حدود 50 هزار نیروی بسیجی سازمان یافته در شهرستان اردبیل داریم که در فعالیت‌های مختلف این سازمان ارزشمند و انقلابی در سطح شهرستان اردبیل در حال فعالیت هستند.

وی گفت: امسال بیش از 210 عنوان برنامه در هفته بسیج با شعار "بسیج مظهر مردم سالاری دینی" در سطح شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: ستاد هفته بسیج و کمیته‌های آن تشکیل شده است و برنامه‌های بسیار متنوعی در طول این هفته در سطح شهرستان خواهیم داشت.

دهقانی نیا تصریح کرد: همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از آسایشگاه جانبازان و برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری بسیج از جمله برنامه‌های این هفته در شهرستان اردبیل است.

وی افزود: برنامه‌های این هفته از روز 29 آبان ماه آغاز خواهد شد و اصلی‌ترین برنامه ما در پنجم آذر  تحت عنوان اجتماع بزرگ بسیجیان در سالن شهید آسمانی اردبیل برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: حدود 30 وام سرمایه در گردش برای واحدها و کارگاه‌های تولیدی در سال‌جاری با معرفی سپاه ناحیه شهرستان اردبیل پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح

بیش از 210 عنوان برنامه در هفته بسیج در اردبیل برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.