همایش شکوه هجرت در اردبیل برگزار شد

همزمان با هفته بسیج همایش شکوه هجرت با شرکت فرماندهان سپاه و جهاد گران عرصه سازندگی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه ازاد اردبیل برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این همایش سردار نوعی اقدم از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت حرکت جهادی و تلاشگرانه جهادگران سازندگی در مناطق محروم را  زیباترین حرکت بشری عنوان کرد و اظهار داشت : اردوهای جهادی یک ادبیات جهادی و فرهنگی است و دستاورد واقعی جهادگران در مناطق محروم تقویت روحیه تعاون ،همکاری و ایثارگری است .

وی افزود :جهادگران با هر قدمی که در این راه سازندگی برمی دارند روح خود را می سازند و این نشانه آثار تربیتی گران بهای انقلاب در بین جهاد گران است .

در ادامه سرهنگ نوظهور جانشین بسیج سازندگی استان اردبیل با اشاره به تلاش ها و مجاهدت های۲۵۰ گروه جهادی در سراسر استان جهت رفع محرومیت و خدمت رسانی به مناطق محروم تصریح کرد: ۱۸۵ پروژه جهادی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در بیش از ۲۰ روستای محروم استان به اتمام رسیده و در طی این اردو های جهادی جهادگران خدمات بسیاری در مناطق محروم انجام داده اند.

وی تصریح کرد: احداث چند باب منزل روستایی،تعمیر و تجهیز مدارس،آب رسانی به مناطق محروم،اقدامات فرهنگی و تلاش در رفع بی سوادی از جمله پروژه های انجام شده توسط بسیجیان تلاش گر است

رسولی رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل هم با بیان اینکه تمام رسالت دانشگاه تربیت نیروی متخصص با روحیه جهادی است گفت:دانشجویان بسیجی در راه خدمت رسانی به مناطق محروم همواره پیشگام بوده و نشان داده اند ادامه دهنده راه شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت هستند .

در پایان از نمایشگاه دستاوردهای اردوهای جهادی و سازندگی بسیج دانشجویی رونمایی شد.

 

انتهای پیام/ح

اتمام 185 پروژه جهادی در روستاهای استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.