اعزام 110 دانشجوی اردبیل به مناطق روستایی استان اردبیل

با هدف محرومیت زدایی و سازندگی در روستاهای محروم استان اردبیل 110 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناطق روستایی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اخوان اکبری، رئیس دانشکده علوم پزشکی اردبیل در مراسم بدرقه دانشجویان اردوهای جهادی که در مسجد امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شده بود با بیان اینکه طرح اعزام دانشجویان به مناطق محروم روستایی به همت کانون بسیج دانشجویی دانشگاه ترتیب یافته است افزود: 110 نفر از دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مدت 10 روز در روستاهای محروم استان اردبیل به امر بازسازی و مرمت مدارس و منازل روستایی، فعالیت های فرهنگی و آموزشی و معاینه رایگان و انجام خدمات بهداشتی و درمانی خواهند پرداخت.

وی در ادامه روستاهای هدف این اردوهای جهادی را 5 روستای محروم شهرستان سرعین نام برد و افزود: روستاهای اوجور، بینمار، شایق،برقه سران و آتشگاه از خدمات این اردوهای جهادی دانشجویی بهره مند خواهند شد.

اخوان اکبری گفت: در روستای آتشگاه یک باب سرویس بهداشتی احداث  و در روستای برقه سران مدارس بازسازی و مرمت خواهد شد.

 

انتهای پیام/ح

آغاز اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
ضمن تشکر از دست اندرکاران امر ، روستای لنج آباد مشگین شهر قرار بود محرومیت زدایی شود هنوز خبری نشده پل یورکوکی درسی لازم خاکریزی شود ماشین از سربالایی بالا نمی رود ،آب آشامزدنی روستا کفاف اهالی را نمیده در نزدیکی منبع آب چشمه های فراوان داریم نیازمند همت و کمکم برادران بسیجیمان هستیم