دوره آموزشی آشنایی با قانون ارتقاء سلامت اداری

دوره آموزشی آشنایی با قانون ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد با شرکت مدیران و کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهرام توحید فر مسئول واحد آموزش اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: در راستای اجرای فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد و همچنین به منظور آشنایی مدیران و کارشناس مسئولان اداره کل دامپزشکی استان با قوانین و مقررات سلامت اداری جهت پیشگیری از شکل گیری فساد، دوره آموزشی آشنایی با قانون، ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد با حضور کارمندان این اداره کل برگزار گردید.

مدرس این دوره آموزشی صابری معاون دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی کشور بود و هدف از برگزاری این دوره را افزایش سطح آگاهی و دانش مسئولین در حوزه های تعاریف مختلف فساد اداری و طبقه بندي هاي آن، عوامل مؤثر بر ایجاد فساد اداري، پیامدهاي فردي، فرهنگی و اقتصادي فساد در سیستم اداري و شنایی هرچه بیشتر مبانی حقوقی و قانونی مبارزه با فساد اداري، اعلام کرد.

این دوره آموزشی از دوره های مصوب سازمان دامپزشکی به مدت 16 ساعت و در دو روز و توسط واحد آموزش در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد که در آن تعداد 38 نفر از مسئولین و کارشناسان دامپزشکی استان حضور یافتند.

انتهای پیام/ز

برگزاری دوره آموزشی مبارزه با فساد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.