دریافت خدمات دامپزشکی بیشترین مورد ثبت شده در سامانه ۱۵۱۲

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: یک هزار و ۱۵۰ تماس با سامانه ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان از ابتدای سال برقرار شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛امیرحسین فدائی مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت:گزارش وقوع تخلفات بهداشتی، دریافت خدمات دامپزشکی و پیشنهادات مردمی را بیشترین درخواست های مطرح شده از طریق  این سامانه ها عنوان کرد.


وی گفت: با وجود نظارت های مستمر بازرسان بهداشتی دامپزشکی بر تولید، استحصال، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی، شهروندان نیز همواره با گزارش به موقع از طریق سامانه های ارتباطی نقش مهمی در کاهش تخلفات بهداشتی داشته اند.


این مقام مسئول با اشاره به اهداف راه اندازی سامانه های فوق به عنوان پل ارتباطی مردم با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: کاهش مراجعات حضوری مردم و بهره برداران به شبکه های دامپزشکی برای دریافت خدمات، پاسخگویی به شکایات مردمی در مورد تخلفات بهداشتی، تسریع در اطلاع رسانی و صرفه جویی در زمان از مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه بود.

 

انتهای پیام/ز

رسیدگی به تخلفات بهداشتی از اهداف راه اندازی سامانه 1512

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.