عاملان راه اندازی میدان دام غیرمجاز جریمه شدند

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین از پرداخت جزای ۱۶۰ میلیون ریالی برای عاملان راه اندازی یک میدان دام غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صیاد غلامی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین گفت: در پی بازرسی های مستمر و رصد شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین، گردانندگان یک بازار خرید و فروش غیرمجاز دام در این شهرستان پس از معرفی به مراجع قصایی به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.

وی افزود: تنها یک میدان دام در شهرستان هرسین تحت نظارت دامپزشکی بوده و به صورت قانونی و با رعایت تمامی اصول بهداشتی فعالیت می کند، اما عده ای افراد سودجو با ایجاد یک بازار خرید و فروش اقدام به عرضه غیرمجاز دام کرده بودند.

غلامی با اشاره به آلودگی های زیست محیطی ایجاد شده به علت فعالیت این بازار غیرمجاز بیان کرد: شبکه دامپزشکی تنها میدان دام قانونی این شهرستان را به رسمیت شناخته و با اینگونه افراد سود جو برخورد قانونی خواهد کرد.

وی در خصوص جرم عاملان راه اندازی این بازار غیرمجاز نیز گفت: این افراد ۱۰ نفر بودند که ۲ نفر از آنها تبرئه شد و ۸ نفر دیگر هریک به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین همچنین از شهروندان خواست که موارد تخلف را از طریق تلفن چهاررقمی ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

انتهای پیام/ز

تنها یک میدان دام در شهرستان هرسین تحت نظارت دامپزشکی است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.