وزیر کشور لبنان: سعد حریری طی چند روز آینده به بیروت باز می‌گردد

وزیر کشور لبنان امروز دوشنبه اعلام کرد به احتمال زیاد نخست‌وزیر مستعفی این کشور طی چند روز آینده به بیروت بازگردد.

وزیر کشور لبنان: سعد حریری طی چند روز آینده به بیروت باز می‌گرددبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز؛ «نهاد منشوق»، وزیر کشور لبنان که به شدت تحت تاثیر استعفای سعد حریری، نخست وزیر این کشور قرار گرفته است، امروز دوشنبه اعلام کرد به احتمال زیاد نخست وزیر مستعفی طی چند روز آینده به بیروت بازگردد.

او اظهار داشت: دیدار امروز (دوشنبه) حریری با ملک سلمان، پادشاه عربستان سعودی در ریاض نشان داد همه شایعات درباره اینکه او در عربستان بازداشت شده و یا از این کشور اخراج شده، نادرست و غیر واقعی است.

سعد حریری روز چهارشنبه با مطرح کردن ادعای طرح ترور او، از سمَت خود استعفا داد. او شرایط سیاسی لبنان را مشابه سال ۲۰۰۵ که پدرش رفیق حریری ترور شد، توصیف کرد. او همچنین با مطرح کردن ادعا‌هایی بی اساس، ایران و حزب الله لبنان را به دخالت در امور سایر کشور‌های عربی متهم کرد.

حریری روز جمعه به عربستان سفر کرد، ولی به لبنان برنگشت. او استعفای خود را از طریق یک بیانیه تلویزیونی و از یک محل نامعلوم اعلام کرد. او امروز دوشنبه --دو روز پس از استعفای خود از نخست‌وزیری لبنان-- با پادشاه عربستان سعودی دیدار کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
مرگ بر ال سعود
آخرین اخبار