ادعای ثامر السبهان: باید سیاست صدور تروریسم از لبنان به کشورهای منطقه پایان پذیرد

وزیر مشاور در امور کشورهای حاشیه خلیج فارس در دولت سعودی مدعی شد هرگز پذیرفتنی نیست که لبنان سکوی انتقال تروریسم به کشورهای دیگر باشد.

ادعای ثامر السهبان: باید سیاست صدور تروریسم از لبنان به کشورهای منطقه پایان پذیردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، ثامر السبهان، وزیر مشاور در امور کشورهای حاشیه خلیج فارس در دولت سعودی مدعی شد باید سیاست صدور تروریسم از لبنان به کشورهای منطقه پایان پذیرد.

 ثامر السبهان در پیامی توئیتری نوشت: «هرگز پذیرفتنی نیست که لبنان سکوی انتقال تروریسم به کشورهای ما باشد. انتخاب اینکه لبنان کشور تروریسم باشد یا صلح و آشتی، در دست سران این کشور قرار دارد.»

السبهان در ادامه پیامش افزود: «لبنان پس از استعفای سعد حریری هرگز مانند لبنان قبل نخواهد بود.»

شایان ذکر است حریری دو روز قبل در اقدامی غیرمنتظره و با طرح ادعا‌هایی بی‌اساس علیه ایران و حزب‌الله، در ریاض از مقام خود کناره‌گیری کرد.

او با تکرار ادعاهای بی‌اساس محور غربی-عربی-صهیونیستی علیه جنبش مقاومت حزب‌الله و ایران، از «ترور شدن» خود در این کشور ابراز نگرانی کرد و مدعی شد فضای فعلی لبنان شبیه شرایط پیش از ترور پدرش رفیق حریری (نخست‌وزیر اسبق لبنان) است.

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان روز گذشته (یکشنبه) در سخنرانی خود گفت متن استعفای حریری از سوی عربستان به او دیکته شده بود و ادبیات بکاررفته در این نامه، ادبیات لبنانی نبود.

انتهای پیام/

 

ادعاهای مقام سعودی در خصوص صدور تروریسم از لبنان به سایر کشورها

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۵ آبان ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل وال سعود
آخرین اخبار