در خطبه های نماز جمعه ساری:

پیاده روی اربعین حسینی عامل اتحاد وهمبستگی مسلمانان جهان

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت:: پیاده روی اربعین حسینی عامل اتحاد وهمبستگی مسلمانان جهان است و زمینه‌های قیام حضرت مهدی (عج) را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ساری با اشاره مراسم اربعین حسینی و حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله، گفت: اربعین، عاشورا را زنده نگه داشت و عاشورا هم اسلام را در طول تاریخ بیمه کرد و این مراسم بزرگ‌ترین اجتماع دینی دنیاست که زمینه‌های قیام حضرت مهدی (عج) را فراهم می‌کند.

وی افزود: امروز اقتدار به برکت خون شهدا و رهبری با درایت در مقابل استکبار ایستاده ایم و برای عراق و یمن و سوریه الگو هستیم.

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه زیارت اربعین امام حسین (ع) علامت و نشانه ایمان است افزود: عشق را نمی‌توان تعریف کرد و عملا عشق و شور حسینی را می‌بینیم، هیچ کس نمی‌توانند این عشق را از دل شیعیان بگیرد و اربعین جهانی شده است.

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر رعایت مقررات امنیتی و حفاظتی در مراسم اربعین حسینی؛ از تلاش مسولان مازندران برای خدمت به زائران حسینی قدردانی کرد.

وی با اشاره به ۱۳ آبان و همچنین تبعید امام در سال ۴۲ و تسخیر لانه جاسوسی، گفت: در این اجتماع همه باید حضور یایند وانسجام واتحاد خود را به نمایش بگذارند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران بازداشت و تبعید امام به ترکیه دراین روز واقدام تاریخی دانشجویان درتسخیر لانه جاسوسی را بسیار مهم توصیف کرد وافزود: ۱۳ آبان با سه موضوع روز دانش‌آموز، روز دانشجو و تسخیر لانه جاسوسی که انقلاب دوم نامگذاری شد، این روز به آموزش و پرورش اختصاص ندارد بلکه یک روز ملی است، روز ملی استکبارستیزی است و همه اقشار باید مشارکت و حضور داشته باشند.

انتهای پیام /آ

پیاده روی اربعین آماده سازی زمینه‌های قیام حضرت مهدی (عج)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار