نقوی حسینی در صحن علنی:

مبنای تهیه گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره برجام فقط گزارش سه ماهه وزارت خارجه نبود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: مبنای تهیه گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره برجام فقط گزارش سه ماهه وزارت خارجه نبود و ما پیشنهاداتی را هم براساس بازدیدها و مشاهداتمان در گزارش آورده ایم.

مبنای تهیه گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره برجام فقط گزارش سه ماهه وزارت خارجه نبودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جلسه علنی امروز گفت: همه جریانات کشور اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا باهم اجماع دارند که ناقض اصلی توافق بین‌المللی برجام رفتارهای ظالمانه و خصمانه آمریکاست.

وی با بیان اینکه در مورد تهیه گزارش منابع آن را بیان کردم، ادمه داد: تمام این موارد در تهیه گزارش مورد توجه قرار گرفته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه یکی از منابع تهیه گزارش ما گزارشهای سه ماهه وزارت امور خارجه است که به صورت دقیق بیست و هفتم هر سه ماه یکبار به صورت مستند ارائه می‌شود، گفت: نماینده وزارت امور خارجه هم به کمیسیون آمد و درباره بندهای گزارش صحبت‌هایی  و استنادات را ارائه کرد، قطعا ما باید در تهیه گزارش خود به این گزارش سه ماه توجه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مبنای گزارش ما فقط گزارش سه ماهه وزارت خارجه نبود، خاطرنشان کرد: بازدیدهایی که خودمان مستقیما از سایت‌ها انجام دادیم را هم در این گزارش آورده‌ایم، حتی پیشنهادات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی داده است که ممکن است دولت با آنها موافق نباشد و در کل می‌توان گفت که گزارش جامع و مانعی تهیه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار