تجهیز هنرستان‌ها؛

اختصاص ۳ میلیارد دلاراز صندوق توسعه ملی برای تجهیز هنرستان‌ها

نشست هم اندیشی روسای آموزش و پرورش لرستان با رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی با روسای آموزش و پرورش لرستان، توسعه نامتوازن هدایت تحصیلی را به ضرر استان برشمردو تاکید کرد: باید به خانواده‌ها هشدار داد و آن‌ها را از عواقب منفی این گرایش کذب برحذر داشت.

محمد مهدی زاهدی به میانگین رشته‌های فنی و مهارتی اشاره کردو گفت: میانگین دانش آموزان این رشته‌ها از میانگین کشوری پایین‌تر است و باید برای افزایش دانش آموزان این رشته‌ها برنامه ریزی کرد.

زاهدی با بیان اهمیت هنرستان‌ها افزود: در برنامه ششم توسعه ۳ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی به تجهیز هنرستان‌ها اختصاص یافته است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین شرکت‌های دانش بنیان را عاملی موثر در خلق پول و ثروت برشمردو گفت: توسعه این شرکت‌ها موجب افزایش درآمدزایی و اشتغال خواهد شد.

بیرانوندی نماینده مردم خرم آبادودوره چگنی نیز هدف از سفر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به خرم آبادرا بررسی چالش هاو موانع پیش روی آموزش و پرورش و آموزش عالی عنوان کردوگفت این سفر ثمرات خوبی برای آموزش پرورش و دانشگاه‌ها به دنبال خواهدداشت.

انتهای پیام/م

۳ میلیارد دلاراز صندوق توسعه ملی برای تجهیز هنرستان‌هااختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.