جمع آوری زکات؛

جمع آوری ۱۴۰ میلیون ریال زکات از مردم معمولان

رییس کمیته امداد امام (ره) معمولان گفت: با مشارکت مردم در طی ۶ ماهه اول امسال اقدامات ارزشمندی در زمینه بخش زکات وجشن عاطفه‌ها انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کرم مرادی، رییس اداره کمیته امداد معمولان با اشاره به فعالیت‌های این اداره در طی ۶ ماه گذشته در بخش زکات اظهار داشت:امسال حدود ۱۴۰ میلیون ریال زکات از مردم جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و ۴۲۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال زکات فطریه جمع آوری شده است بیان کرد: کمک‌های مستقیم مردمی درخصوص زکات ۲۰۰ میلیون تومان می‌باشد که در راستای ترویج فرهنگ پرداخت زکات نیز شورا‌های زکات برای شهرمعمولان وروستای تابع تشکیل شد.

مرادی با بیان اینکه در آمد کلی از جشن عاطفه‌ها به صورت نقدی وکالایی ۷۸۰ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال است گفت: درآمد ۶ ماهه اول امسال ۹۶ کمیته امداد امام (ره) معمولان از جشن عاطفه‌ها نقدی به مبلغ ۹۵ میلیون و ۳۰۵ هزار ریال و به صورت کالا هم به ارزش ۶۸۵ میلیون و ۴۷۵ هزار ریال می‌باشد.

وی ادامه داد: مراسم جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در ۲۳،۲۴ شهریور ماه و ۱۹ مهرماه همزمان با سراسر کشور در معمولان هم نیز برگزار شد.

مرادی یادآورشد: جشن عاطفه‌های امسال باهمکاری اداره آموزش وپرورش و حوزه مقاومت غدیرمعمولان برگزارشد که کمک‌های جمع آوری شده از این مراسم در اسرع وقت دربین دانش آموزان و خانواده‌های نیازمنداین شهر توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/م

۱۴۰ میلیون ریال زکات از مردم معمولان جمع آوری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.