شهر ایلام آماده پذیرایی از زوار اربعین

رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام از آمادگی شهر ایلام برای پذیرایی از زوار اربعین خبر داد و گفت: ۸۸ موکب در شهر ایلام مستقر می شود.

شهر ایلام آماده پذیرایی از زوار اربعین

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛به گفته علوی فر این ایستگاه ها در میدان ارغوان،  تونل های دوقلوی کمربندی شرقی ایلام و ورودی هفت چشمه دایر می شوند.

حجت الاسلام علی چراغی پور سخنگوی کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان هم بیان کرد:   ۲۰۰ موکب در استان از پنجم آبان ماه برای پذیرایی از زائران اربعین استقرار می یابند. 

وی اظهارکرد: تعداد ۸۸ موکب در شهرستان ایلام از پنجم آبان ماه آغاز به کار می کنند، اکنون نیز همکاران شهرداری ایلام در حال آماده سازی ایستگاه مرکزی در میدان ارغوان هستند، ۳ ایستگاه مرکزی در شهرستان ایلام از پنجم کار پذیرایی از زوار اربعین حسینی را خواهند داشت.

طالب صادقیان شهردار ایلام نیز از برنامه های شهرداری ایلام برای استقبال از زائران خبر داد.

وی اضافه کرد: ایجاد دو ایستگاه در قالب ۶۰ غرفه در مبادی ورودی و خروجی شهر، آماده سازی پایانه موقت مسافربری و ایجاد کمپ با ظرفیت بیش از ۵ هزار نفر برای کاهش ترافیک در گیت های ورودی و خروجی شهر مهران، ایجاد بیش از ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در مبادی ورودی و خروجی از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده است.

همچنین با مشارکت کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین و شهرداری ایلام ۵۰ دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی به  زائرین اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شد.

به گفته علوی فر رییس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین این اتوبوس ها تا پایان بازگشت زائران اربعین حسینی در مرز مهران مستقر هستند.

علوی فر ادامه داد: استان های معین نیز اتوبوس های را برای خدمات رسانی به زائران به مرز مهران اعزام می کنند.

سیدمحمد علوی فر امروز در بازدید از محل استقرار ایستگاه های صلواتی در شهر ایلام یادآورشد: در شهر ایلام ۳ ایستگاه برای پذیرایی از زوار درنظر گرفته شده است‌.
 
انتهای پیام/ د

پذیرایی از زوار اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.