فعالیت تمامی نهادهای اجرایی در اربعین زیر نظر ستاد

استاندار ایلام گفت: تمامی نهادها و دستگاه ها در ایام اربعین زیر نظر ستاد اربعین فعالیت داشته باشند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین که با حضور حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور برگزار شد، بیان کرد: مرز مهران از آمادگی خوبی برای استقبال از زوار اربعین برخوردار است.

وی اظهارکرد: هم اکنون در بخش های مختلفی از جمله راه، پارکینگ، روشنایی معابر، آبرسانی، امنیتی و انتظامی و... اقدامات مهمی در این مرز در حال انجام است که قطعا مشکلات سال گذشته را کمتر شاهد خواهیم بود.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: در بحث راه سازی پروژه مسیر ایلام- مهران در حال چهار خطه شدن است که تا اربعین بیش از ۷۵ درصد این محور چهار بانده می شود.

استاندار ایلام افزود: در بخش پارکینگ ها نیز ظرفیت بسیار خوبی ایجاد شده است و مشکلی از بابت پارک خودروها در شهر ایلام وجود ندارد.

وی عنوان کرد: از همه دستگاه های اجرایی که برای فعالیت و خدمات رسانی در مرز مهران حضور دارند، تقاضا داریم زیر نظر ستاد مرکزی اربعین فعالیت داشته باشند.

سلیمانی ادامه داد: باید از موازی کاری جلوگیری کرده تا بتوان خدمات رسانی بهتری را به زائران ارائه دهیم.

استاندار ایلام یادآورشد: یک ستاد مشترک بین مسئولان ایلام و استان واسط عراق در مرز تشکیل می شود که در زمان اربعین و بروز احتمالی مشکلات در راستای حل آن تلاش می کنند.

انتهای پیام/ د

فعالیت تمامی نهاد ها و دستگاه ها در اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.