راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی (ع)

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: همایش اربعین قدرت راهبردی و نرمی برای اسلام است که این قدرت نرم در راهپیمایی بزرگ اربعین در مقابل جهانیان به نمایش گذاشته می شود.

راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی (ع)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛رضا همتی زاده بیان کرد:پلیس راه استان با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات در اختیار و با استفاده از نیروهای کمکی که بالغ بر ۲۰۰ واحد گشتی در محور های مواصلاتی منتهی به پایانه های مرزی مهران را داریم که به صورت شبانه روزی در طول مسیر برای روان سازی ترافیک و رسیدگی سریع به موقع به تصادفات و خدمات دهی هرچه بهتر به زائرین حسینی (ع) به صورت محسوس در جاده ها حضور دارند .

وی اظهارکرد : در طول محور های مواصلاتی استان تعداد ۱۰ دستگاه کانکس به صورت دائمی تا پایان اربعین در نقاط حساس و دارای گره ترافیکی و عملیات تاخیری در روند روانسازی ترافیک استقرار یافته تا با نظارت بیشتری تردد ها را کنترل نمایند .

همتی زاده ادامه داد :تلاش های مستمر ی در طول سال گذشته تا کنون از سوی دستگاه برای رفع مشکلات تردد زائران صورت گرفته و بخش های زیادی از آنها مرتفع گردیده و بسیاری از نقاط که باعث گره های ترافیکی و بروز مشکلات ترافیک شده اند امسال رفع گردیده اند.

وی اضافه کرد :زائرانی که به صورت پیاده در کنار حاشیه جاده ها در مسیر ایلام به مهران راهی عتبات عالیات هستند باید مواظب خودروهای عبوری باشند و با احتیاط کامل حرکت کنند و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را مدنظر قرار دهند تا خدایی ناکرده رویداد تلخی برای آنها رقم نخورد و عزاداران حسینی (ع) با سلامت این سفر ارزشمند و ماندگار را پشت بگذارند و حتی المقدور از حرکت کردن در شب خودداری نمایند .

رئیس پلیس راه استان ایلام خطاب به رانندگان عنوان کرد: جاده های استان ایلام کوهستانی و پرپیچ وخم هستند و رانندگان باید صبر و حوصله داشته باشند و با آرامش رانندگی کنند و هرکجا احساس خستگی کردند باید استراحت نمایند و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت ، سبقت ، انحراف به چپ ، استفاده از موبایل و صحبت کردن با سرنشینان بپرهیزند تا انشاالله سفر بی خطری را تجربه کنند و شواهد حوادث نباشم.

وی در پایان افزود: همه ساله در مسیر های راهپیمایی مکان های به نام موکب ها ( هیئت عزاداری) به صورت خودجوش جهت خدمات دهی به زائربن بر پا می شوند مردم و رانندگان نباید در این مکانها تجمع کنند و باعث ترافیک شوند وی از آنها خواست تا در این محل ها تجمع ننمایند زیرا با وصف ترافیک سنگین خودروهای عبوری هر لحظه امکان حوادث جاده ای را بوجود می آورد و باید در جاهایی توقف نمایند که در جاده ها فاصله داشته باشد و از حوادث بدور باشند تا انشاالله اربعین بدون حادثه ای داشته باشیم.

انتهای پیام/ د

راهپیمایی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.