رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:

بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است

معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بازسازی مسیل و گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در راستای پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در دستور کار قرار دارد.

محمدحسن نامی روز پنجشنبه در فرودگاه شهدای ایلام در بدو ورود به این استان، اظهار کرد: حوزه پیشگیری از حوادث غیرمترقبه یکی از موضوعاتی است که در سفر در استان ایلام مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: اقداماتی که موجب خواهد شد از خسارات جدی در زمینه های سیلاب، زلزله و فرونشست زمین و آتش سوزی با توجه به جغرافیای کوهستانی و سبز استان ایلام جلوگیری شود در این سفر در دستور کار قرار دارد.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ابراز کرد: در این سفر از چند مسیر رودخانه ای و گذرگاه آبی در سطح استان از جمله گذرگاه مرکزی شهر ایلام بازدید خواهد شد.

نامی یادآور شد: با توجه به اینکه برخی از قسمت های این مسیل ها و گذرگاه های آبی در سطح شهر ایلام فرو ریخته است که با کمک های جدید تلاش خواهد شد که بازسازی این گذرگاه های آبی در سطح شهر ایلام انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از شهر سرابله و سایر مناطق استان که نیاز به بررسی در راستای مدیریت بحران و کاهش مخاطرات در سوانح و حوادث غیرمترقبه دارند از دیگر برنامه های سفر به استان ایلام است.

سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام نیز در این خصوص، اظهار کرد: بازدید از مسیل‌هایی که در سیل‌های سال گذشته مورد آسیب قرار گرفته، بررسی صداهای زیرسطحی شهر سرابله، بازدید از وضعیت ساخت و سازهای غیر ایمن و سازه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری و پیشگیری از بحران در حوزه حریق و آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع از برنامه های سفر معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به استان است.

برچسب ها: مدیریت بحران ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.