اقدامات مرزبانی ایلام برای تسهیل در تردد زائران

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: اقدامات کنترلی اتخاذ شده و سخت گیرانه ما برای تسهیل در تردد زائران و امنیت در تردد این عزیزان است.

اقدامات مرزبانی ایلام برای تسهیل در تردد زائران

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان ایلام بیان کرد: کنگره بزرگ اربعین یک ماموریت ملی و فرا ملی است و باید با توکل به ائمه معصومین و اباعبدالله الحسین(ع) بتوانیم با برنامه‌ریزی و آمادگی لازم در این همایش بزرگ خدمتگزار زائرین باشیم و ماموریتی که بر عهده داریم به نحو احسن انجام دهیم.

وی به تاثیر اقداماتی که جنبه عملیات روانی دارند اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات کنترلی اتخاذ شده و سخت گیرانه ما برای تسهیل در تردد زائران و امنیت در تردد این عزیزان است.

فرمانده مرزبانی استان ایلام خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) را عبادت و یک افتخار دانست و عنوان کرد: ماموریت اربعین یک ماموریت ملی و حساس است که آبروی نظام جمهوری اسلامی و امنیت کشور در گرو آن است، ماموریت اربعین فوق‌العاده سنگین، حساس و زمان بر است،

وی اضافه کرد: حضور مرزبانی در این ماموریت بسیار مهم و حساس است، مرزبانی در زمان خروج زائرین حلقه آخر و در زمان ورود حلقه اول می باشد، لذا باید آن صلابت و اقتدار مرزبانی به عنوان نوک پیکان نیروهای مسلح مد نظر قرار گیرد.

الهی افزود: همه همکاران باید در ماموریت های حفاظتی و حیاتی با حفاظت اطلاعات همکاری و همراهی نمائید تا به رسالت و هدف اصلی برسیم.

انتهای پیام/ د

اقدامات مرزبانی در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.