زمزمه‎‌های حضور یک تیم خراسانی در والیبال بانوان

در حالی که بسیاری از تیم‌های سابق والیبال بانوان از ادامه حضور در لیگ این رشته منصرف شده‌اند، استان خراسان تصمیماتی در این‌باره گرفته است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر والیبال بانوان ایران شانزدهمین دوره خود را هنوز آغاز نکرده است. به نظر می‌رسد تعداد اندک تیم‌هایی که در این دوره از رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند دلیل این تعویق است.

انصراف دانشگاه آزاد و بانک سرمایه و منحل شدن تیم‌هایی مانند پارسه و گاز تهران در سال های گذشته ، موجب شده است هنوز خبری از برگزاری قرعه کشی لیگ و اعلام زمان برگزاری آن به گوش نرسد.

در این شرایط اما یک خبر خوب از سوی یک باشگاه خراسانی به گوش می‌رسد. شنیده‌ها حاکی از این است که عباسی، مالک باشگاه سیاه جامگان خراسان تصمیماتی در راستای تیمداری در بخش والیبال بانوان دارد.

این در حالی است که باشگاه سیاه جامگان که در لیگ برتر فوتبال مردان چند سالی است حضور دارد، امسال برای نخستین بار در فوتسال بانوان نیز تیمداری کرده است.

مالک باشگاه سیاه جامگان عنوان کرده که محبوبیت والیبال در بین خانواده‌ها در سال‌های جدید، مهم‌ترین انگیزه این باشگاه برای ورود به این رشته است. حضور این تیم در لیگ بانوان هنوز به طور رسمی تایید نشده است اما از خراسان و هیات والیبال این استان خبرهای خوبی برای والیبال بانوان به گوش می‌رسد.

انتهای پیام/

سیاه جامگان در والیبال تیم‌داری می‌کند؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار