برهانی: برای تورنمنت یک هفته‌ای به مالدیو می‌رویم/ وضعیت لیگ هنوز مشخص نیست

ملی پوش والیبال بانوان ایران گفت: وضعيت ليگ واليبال بانوان هنوز مشخص نيست و تيم ها هنوز تعيين نشده اند.

مائده برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سفرش به مالدیو گفت: قرار است به منظور حضور در تورنمنتی یک هفته‌ای به مالدیو سفر کنیم و در یک تیم این کشور به مدت يك هفته بازی کنیم.

وی ادامه داد: داستان از این قرار بود که سال گذشته و زمانی که همراه با تیم ملی ایران به مالدیو سفر کرده بودیم یک مربی این کشور از سبک بازی ما استقبال کرد و چند روز قبل با ارسال دعوت‌نامه به فدراسیون والیبال خواستار این شد که در تیمش بازی کنیم.

برهانی درباره این موضوع که برخی‌ها عنوان کرده‌اند به دلیل اینکه از تیم داخلی پیشنهاد نداشتید راضی به بازی در مالدیو شدید، گفت: نمی‌دانم چرا برخی‌ها منتظر فرصت هستند که جوسازی کنند، این یک تورنمنت یک هفته‌ای است و قرار نیست کل فصل در این کشور باشیم.

وی ادامه داد: وضعیت لیگ برتر هنوز مشخص نیست. هر چند برخی صحبت‌ها صورت گرفته، اما هنوز چیزی قطعی نیست. متاسفانه تیم‌های زیادی علاقه‌مند به حضور در لیگ نیستند و این وضعیت مسابقات را مبهم کرده است. امیدوارم زودتر تعیین تکلیف شود و مشخص شود لیگ بانوان چه زمانی برگزار خواهد شد.

برهانی در پاسخ به این سوال که آیا این فصل احتمال بازگشتش به تیم بلغارستانی وجود دارد یا خیر، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. تیم والیبال شومن کلاب در این فصل بودجه کافی ندارد و به همین دلیل احتمال این کم است که ما به این تیم بازگردیم.

انتهای پیام/

مائده برهانی از حضور در لیگ مالدیو می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار