اولین یادواره 26 شهید انتظامی شهرستان مشگین شهر برگزار شد

اولین یادواره 26 شهید والا مقام فرماندهی انتظامی شهرستان مشگین شهر با محوریت سرهنگ شهید "علی بیگلری" در مشگین شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آيت الله سید حسن عاملی نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه اردبيل در مراسم اولین یادواره 26 شهید والا مقام فرماندهی انتظامی شهرستان "مشگین شهر" با محوریت سرهنگ شهید "علی بیگلری" با اشاره به مقام ارزشمند، مقدس و والای شهدا نزد خداوند متعال گفت: شهید بیگلری در  روز های آغازین جنگ به مناطق جنگی و به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و در نهایت به مقام شامخ شهادت دست یافت و دین خود را به کشور، انقلاب اسلامی و ملت عزتمند ايران اسلامی ادا كرد.

وی با اشاره به رسالت خطير نيروی انتظامی در توليد و حفظ امنيت و آرامش جامعه گفت: پليس مصداق عينی امر به معروف و نهی از منكر در جامعه است.

امام جمعه اردبيل بر ضرورت پاسداشت مقام شهدا و حركت در مسير اهداف و آرمان های مقدس اين عزيزان از دست رفته تاكيد كرد و افزود: شهدا به ما احتیاجی ندارند بلکه ما محتاج آنان هستیم و باید جوانان ما با شخصيت وارسته و اندیشه های حماسی آنان آشنا و فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه روز به روز توسعه و نهادينه شود.

آيت الله عاملی در بخش ديگری از سخنان خود به رسالت خطير و ماموريت حساس نيروی انتظامی در توليد و حفظ امنيت جامعه و افزايش احساس آرامش فردی و اجتماعی اشاره كرد و بيان داشت: كاركنان ناجا با تلاش جهادی و همت مضاعف، شايستگی، توانمندی و اقتدار خود در تامين امنيت و آرامش جامعه و مبارزه با مجرمان را به اثبات رسانده اند.

وی عمل به فريضه امر به معروف و نهی از منكر را از مهم ترين نيازهای جامعه در مسير افزايش شور و نشاط اجتماعی دانست و تصريح كرد: پليس مصداق عينی امر به معروف و نهی از منكر در جامعه بوده و در قبال اين فريضه دينی احساس مسئوليت ويژه دارد.

 

انتهای پیام/ح

پليس مصداق عينی امر به معروف و نهی از منكر در جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.