اردبیل؛

یادواره شهدای54 شهید منتسب به شرکت گاز استان اردبیل برگزار شد

یادواره شهدای 54 شهید منتسب به کارکنان شرکت گاز استان اردبیل با محوریت سردار شهید حسین گنجگاهی با حضور خانواده خانواده شهدا و مسئولان استانی در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرمانده بسیج شرکت ملی گاز ایران در این مراسم گفت: علیرغم تبلیغات استکبار جهانی مبنی بر کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت مدافعان حرم نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت همچنان در بین جوانان وجود دارد.

یدالله رحمانی اظهار کرد: 22 اسفند روز تکریم شهید نامگذاری است و این روز فرصت مناسبی است که یاد و خاطره شهدا را که همه اعتبار و امنیت ما مرهون جانفشانی‌های آنها است گرامی بداریم.

وی گفت: شرکت ملی گاز ایران 90 شهید، 111 آزاده و یک هزار و 800 رزمنده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده بسیج شرکت ملی گاز ایران بیان کرد: 5 هزار ایثارگر و بیش از هزار و 500 جانباز منتسب به شرکت ملی گاز ایران هستند و کارکنان این شرکت با تخطی و پیروی از راه ایثارگری شهیدان با کار جهادی شبانه‌روزی در تلاش هستند تا خدمات شایسته‌ای را به ملت ایران ارائه دهند.

رحمانی یادآور شد: علیرغم قطعی گاز از سوی ترکمنستان با کار شبانه‌روزی شرکت ملی اداره گاز و تدابیر اتخاذ شده حتی یک ساعت هم گاز شمال کشور با وجود سرمای طولانی زمستان امسال قطع نشد.

خدایی مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل نیز افزود: جامعه امروز ما نیازمند بازگشت به ارزش های انقلاب است و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا باعث زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت می شود.

وی گفت: 54 شهید منتسب به شرکت گاز استان اردبیل و وجود این شهیدان باعث شده تا کارکنان این شرکت با الگوگیری از شهیدان با کار جهادی شبانه روزی برای آرامش مردم شهید پرور اردبیل تلاش کنند.

در پایان این مراسم از خانواده 54 شهید منتسب به شرکت گاز استان اردبیل تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار