اردبیل؛

راه‌اندازی مجمع و هیئت فرهنگی خانواده‌های معظم شهدا در اردبیل

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نیاز است مجمع و هیئت فرهنگی خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در اردبیل راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار با خادمان و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان به مناسبت 22 اسفندماه، روز بزرگذداشت شهدا در اردبیل اظهار کرد: نیاز است مجمع و هیئت فرهنگی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اردبیل راه‌اندازی شود که این مجمع هم‌اکنون در برخی از استانها راه‌اندازی شده و نقش بسیار تاثیرگذاری در گسترش برنامه‌های فرهنگی داشته است.

وی با اشاره به اینکه باید همگان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تمام تلاش خود را به کار گیرند، افزود: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه جوانان رسالتی بسیار خطیر و حساس است که این امر نیازمند اهتمام ویژه دستگاههای فرهنگی در سطح استان است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین افتخار برای ما هستند چرا که این خانواده‌ها با گذشت جان و مال و فرزندان خود درس بزرگ شجاعت و ایثار را به ما یاد دادند و ما قدردان خون شهدای والامقام هستیم.

آیت‌الله عاملی ضمن تشکر از تلاش و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل اظهار کرد: خدمت بی‌منت به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مهم‌ترین وظیفه بنیاد شهید است که در این زمینه باید اقدامات اساسی و تاثیرگذاری انجام شود.

وی بیان کرد: به برکت خون شهدای والامقام و رشادتهای جانبازان و ایثارگران هم‌اکنون انتخابات سالم در کشور برگزار می‌شود و در تمام مراحل انتخاباتی مردم تصمیم گیرنده هستند که این انتخابات در نوع خود بی‌نظیر بوده و در سایه خون شهدای والامقام حاصل شده است.

امام جمعه اردبیل با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا گفت: برگزاری سالم انتخابات رسالتی عظیم بر عهده متولیان انتخابات است چرا که ما در قبال خون شهدا مسئول هستیم و باید با جان و دل از دستاوردهای خون این عزیزان دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: در حال‌حاضر استکبار جهانی درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند که نیاز است در این زمینه همگان هوشیاری لازم را داشته باشند تا نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.