اردبیل؛

دلجویی از خانواده شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است

امام جمعه شهرستان نیر گفت: سرکشی به خانواده شهدا و دلجویی از آنها همانند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام مقدسی به همراه مسئولان شهرستان نیر در جریان دیدار با خانواده شهدا و دلجویی از آنها افزود: سرکشی به خانواده شهدا و دلجویی از آنها همانند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

وی تریح کرد: خانواده شهدا دین زیادی برگردن ما دارند و وظیفه ماست که با تمام وجود درخدمت آنها بوده و از نزدیک به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

حجت الاسلام مقدسی به جانفشانی های سربازان مدافعان حرم حضرت زینب(س) اشاره کرد و افزود: سربازان مدافعان حرم همانند شهدای زمان جنگ تحمیلی احساس مسئولیت کردند و اکنون در مقابل دشمنان اسلام و دین ایستادگی می کنند و به درجه رفیع شهادت نائل می شوند پس باید قدر شهدا را دانست و ادامه دهنده راه و سیره آنها باشیم.

لازم به ذکر است که مسئولان شهرستان نیر از خانواده های معظم شهدای شهروز شمشیری که در تاریخ 64 در محل کردستان، هنگ مرزی ژاندارمری سقز، رحیم صوابی در تاریخ 63 در پیرانشهر، گردان مرزی نقده، مصیب بیابانی در تاریخ 69 در کردستان، هنگ مرزی بانه به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند دیدار و علاوه بر رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها، از مقام شامخ بزرگواران تجلیل کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.