اردبیل؛

همایش انقلابی یاد یاران در مدرسه شاهد اردبیل برگزارشد

همایش انقلابی یاد یاران با حضور مسئولان استانی، خانواده شهدا و ایثارگران در مدرسه دخترانه شاهد اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، در این همایش مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: دنیای کنونی ترامپ همچون دنیای شعبده‌بازان است به طوریکه آنها با تحریم‌های مکرر به دنبال خیال‌بافی‌های خود بوده و خیال‌بافی کار همیشگی رؤسای جمهور آمریکا بود.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه گفتمان‌های امام خمینی (ره) در انقلاب معجزه کرد و این گفتمان‌های انقلابی نقش بی‌بدیل و بی‌نظیری در منطقه عرضه داشت، تصریح کرد: برخی از جامعه‌شناسان در آن زمان به دنبال تخریب و تضعیف گفتمان‌های امام خمینی (ره) بودند اما نتوانستند بر این گفتمان‌های با ارزش و بی‌نظیر انقلابی امام تأثیری بگذارند.

وی گفت: تفکر امام راحل اصول امام، حاکمیت امام، آیینه و چراغ آیین ماست و این اصول و آرمان‌های امام خمینی (ره) باید در بین نسل جوان امروز به صورت گسترده تبیین شود.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه ملت ایران پس از سال‌ها تحمل فشار و زورگویی‌ها به آزادی و استقلال بزرگ و تاریخ‌سازی دست یافت، افزود: این پیروزی یک پیروزی بزرگی بود که در طول تاریخ کشور به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و همدلی و همیاری ملت انقلابی و همیشه در صحنه کشورمان به دست آمد.

وی با بیان اینکه انقلابیون در آن زمان برای به دست آوردن کشور از دست طاغوتیان خود را به آب و آتش زدند تا به این پیروزی شیرین برسند، بیان کرد: هم اکنون این انقلاب اسلامی را شما دانش‌آموزان و نسل جدید باید حفظ کنید و برای حفظ این انقلاب که به سادگی به دست نیامده، باید تلاش کنید تا آرمان‌های امام خمینی (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جامعه و نسل آینده به طور کامل تبیین شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.