اردبیل؛

یادواره شهدای والامقام روستای آتشگاه سرعین برگزار شد

به مناسبت آزاد سازی خرمشهر یادواره شهدای والامقام روستای آتشگاه و شهدای مدافع حرم امروز در روستای آتشگاه سرعین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شهیدان با فداکاری و از جان گذشتگی از خاک و ناموس ملت ایران دفاع کردند و ما نیز وظیفه داریم قدردان ایثار و فداکاری های شهیدان باشیم و از آرمان های آنها دفاع کنیم.

سردار جلیل بابازاده افزود: روستای آتشگاه 21 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که این تعداد شهید از یک روستا نشانگر ایمان و علاقه اهالی این روستا به نظام و انقلاب اسلامی است و این از الطاف اللهی می باشد که در زمان جنگ روستاییان غیور با وجود مشغله های زیاد فرزندان خود را راهی جبهه های حق علیه باطل کردند.

وی افزود: آزادی خرمشهر ابهت رژیم بعثی را شکست و در عملیات بیت المقدس که به آزادی خرمشهر منجر شد شاهد ظهور پدیده های زیادی از جمله تاکتیک های نظامی و فرماندهان نخبه بودیم.

وی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و گفت: در انتخابات دشمن با هر روشی که ممکن بود در صدد بود حضور مردم را در پای صندوق های رای کم رنگ جلوه دهد که به لطف خداوند و رهنمودهای مقام معظم رهبری نتوانست بین مردم و نظام فاصله بیندازد و همه نقشه های شومی که کشیده بودند نقش بر آب شد.

در حاشیه این مراسم پایگاه شهید رفیعی آتشگاه و پایشگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (سلام الله علیها) آتشگاه افتتاح شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید بهزاد نوید
۱۳:۵۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
با سلام واقعا من به آتشگاه و شهدای عزیزمان افتخارمیکنم