از فردا؛

آغاز خدمات دهی موکب‌های اوقاف به زائران اربعین

فعالیت موکب‌های اربعین اوقاف استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان از فردا در مرز شلمچه آغاز می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام سید عباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: موکب خدمت رسانی اوقاف و امور خیریه فارس در منطقه مرزی شلمچه، عمود ۲۳۶ جنب پارکینگ ۵ هزار متری از ششم تا ۲۱ آبان به صورت شبانه روزی خدمات رایگان رفاهی، پذیرایی و اطعام به زائرین کربلای معلی ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به پخت غذای گرم از چند روز قبل از اربعین تا 3 روز بعد از اربعین در این موکب‌ها تصریح کرد: از محل موقوفات منطبق استان فارس و بوشهر نیز اطعام حسینی در قالب صبحانه، ناهار و شام در بین زائرین توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی ادامه داد: همزمان با هشتم صفر، کمپ‌های اسکان و استراحت ویژه زائران راه‌اندازی می‌شود و نیرو‌های خدمت‌رسان این چهار استان در منطقه مرزی شلمچه حضور دارند.

مدیرکل اوقاف فارس افزود: روزانه ۲۰ نفر در محل موکب‌ها به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند و بسته‌های پذیرایی توسط استان‌ها تهیه و بین زائران توزیع می‌شود.

موسوی بیان کرد: موکب امامزاده حسن (ع) منطقه کوپن شهرستان ممسنی نیز با مشارکت مردم در مرز استان‌های فارس و خوزستان پذیرای کاروان‌هایی هستند که از این مسیر به شلمچه و کربلا اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: در شهرستان رستم نیز با ایجاد فضای استراحت و پذیرایی به زائرانی که به سمت مرز کرمان، هرمزگان و شهر‌های آباده، لار و استهبان در حرکت هستند، خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ن

آغاز خدمات دهی موکب‌های اوقاف به زائران کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار