اصفهان؛

آمادگی نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به زائران کربلا

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی استان اصفهان برای فراهم کردن مقدمات سفر زائران اربعین حسینی به کربلای معلی آمادگی همه جانبه دارد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار غلامرضا آقاخانی با اشاره به همکاری خوب هیات مذهبی در ماه محرم با نیروی انتظامی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: امسال با توجه به افزایش حضور مردم در عزاداری‌ها، بهترین مراسم‌ها بدون حداقل مشکل ترافیکی و مزاحمت برگزار شد. 

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات فرمانده ناجا پیرامون برخورد با جرایم خاص از جمله برخورد با دور دور خودروها، کشف حجاب، مزاحمین نوامیس نیروی انتظامی استان اصفهان تدابیر ویژه خاصی را در نظر گرفته است، که از چند روز گذشته با هماهنگی دستگاه قضایی این مأموریت دنبال شده است. 

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به پخش خبر معتادین خیابانی در استان تهران از صدا و سیما، اظهار کرد: نیروی انتظامی استان اصفهان هیچ گاه اجازه نخواهد داد، اصفهان مثل تهران شود، به همین منظور در جهت پیشگیری، پیش‌بینی‌های لازم را جهت جمع‌آوری معتادین محلات در سطح شهر صورت داده است، همچنین، اکیپ‌های خاصی برای ممانعت از تجمع معتادین کارتن خواب و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در نظر گرفته شده است که این طرح با 85 درصد موفقیت در آغاز همراه بود. 

آقاخانی از شدت برخورد پلیس با خودروهایی که مزاحم نوامیس می‌شوند، خبر و ادامه داد: نیروی انتظامی استان اصفهان پارکینگ‌هایی برای توقیف این خودروها در نظر گرفته است که با مزاحمین نوامیس که کارهایی مثل آلودگی صوتی، دور دور و توهین به مردم انجام می دهند برخورد کند، همچنین پلیس مصمم است با خودروها و عابرینی که از سگ‌های مینیاتوری استفاده می کنند به طور جدی مقابله کند، در بحث عفاف و حجاب هم با افزایش 50 درصدی پلیس امنیت اخلاقی این معضل را ساماندهی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: طرح زمستانه توسط پلیس راهور استان با توجه به پیش‌بینی افزایش نقاط حادثه‌خیز و برف‌گیر بودن جاده‌ها با همکاری سایر ارگان‌های مربوط در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش تخلفات راهنمایی و رانندگی افزود: شدت برخورد پلیس راهور در صورت مشاهده گذر از چراغ قرمز، توقف و پارک خودروهای زیر تابلو توقف ممنوع افزایش یافته است. 

آقاخانی افزود: با همکاری شبکه بهداشت استان اصفهان در مرحله اول چایخانه هایی که مجوز ندارند، بسته خواهد شد و در مرحله دوم قلیان از همه چایخانه‌های استان اصفهان حذف خواهد شد.

وی از کاهش 3 درصدی سرقت های مهم در 7 ماه نخست امسال خبر داد و گفت: امسال نیروی انتظامی استان اصفهان به شاخص کشف 85 درصدی سرقت رسیده است و نیروی انتظامی استان اصفهان رتبه اول را در کشور دارد همچنین، در بحث جرایم خشن با 2 درصد کاهش مواجه بودیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تماس 1 میلیون و 600 هزار نفر با 110 خبر داد و خاطرنشان کرد: 700 هزار تماس عملیاتی بوده است همچنین تماس های مردمی با 197 در چند ماهه نخست سال 55 درصد افزایش داشته است.

آقاخانی ادامه داد: امسال با 13 درصد کاهش تصادفات فوتی در برون شهر و 7 درصد کاهش تصادفات فوتی درون شهری مواجه بودیم که جمعا این کاهش به 11 درصد رسیده است .

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.