بررسی مشکلات قضایی ۱۹۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران فارس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: به منظور تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تاکنون ۵ میزخدمت مشترک بنیاد با حضور رئیس کل دادگستری و معاونین دادگستری و دادستان مرکز استان در بنیاد فارس برگزار و مشکلات قضایی ۱۹۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران بررسی شده است.

ابراهیم بیانی در حاشیه میز خدمت خانواده‌های ایثارگر استان فارس که در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، گفت: به منظور تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برای نخستین بار در کشور، تاکنون ۵ میز خدمت مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و دستگاه قضایی استان و شهرستان شیراز، در نمازخانه این بنیاد برگزار شده است.

او تصریح کرد: در این میزخدمت که از پارسال تاکنون به صورت منظم هر دو ماه یک بار در بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزار می‌شود، تلاش شده است خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در محیطی آرام و معنوی، ضمن تکریم بتوانند مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی خود را با مسئولان دستگاه قضایی استان مطرح و پیگیری کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: پنجمین میزخدمت مشترک این بنیاد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری و معاونین قضایی، سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، محسن انصاری معاون مدیرکل زندان‌های فارس، محمد انصاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شیراز، حسین سلطانی معاون دادستان و سرپرست اجرای احکام کیفری، علی مومن حسین پور معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان، مصطفی انصاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک شیراز امروز برگزار شد.

او یادآور شد: در مجموع برگزاری ۵ جلسه میزخدمت مشترک این دو نهاد، تاکنون مشکلات قضایی بیش از ۱۹۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر استان در این جلسات پیگیری و دستورات لازم صادر شده است و نتایج بسیار ارزشمندی دراین دیدار‌ها حاصل شده که منجر به رضایتمندی جامعه ایثارگر شده و بناست استاندار نیز در بنیاد شهید جهت رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری حضور یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام سردار بیانی عزیز بعضی از جانبازها بخاطر مشکلات روانشناسی دست به شکایت می زنند لطفا به جای همکاری به راهنمایی روانشناسی بفرستید. بخصوص با دامادهای خود.
آخرین اخبار