قدیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

انتقال زائران اربعین تا روز شنبه به اتمام می‌رسد

رئیس کمیته منابع انسانی ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: هم اکنون انتقال زائران از پایانه‌های مرزی به سمت پایانه‌های مسافربری به صورت رایگان و شبانه‌روزی در حال انجام است.

کار انتقال زائران اربعین تا روز شنبه به اتمام می‌رسدرضا قدیمی رئیس کمیته منابع انسانی ستاد اربعین شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: شهرداری تهران امسال 7 هزار و 500 نفر را به عنوان خادم برای خدمت‌رسانی به زائران کربلا در آئین پیاده‌روی به سمت نجف‌اشرف، کربلای معلی، کاظمین و سامرا اعزام کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به حضور باشکوه و جمعیت زیاد زوار شیعه از کشورهای مختلف و ایران، خدمت‌رسانی ویژه توسط خادمان در ارائه خدمات پزشکی، حمل و نقل،  بهداشتی و راهنمایی برای راهپیمایان انجام شده است.

قدیمی تصریح کرد: هم اکنون خادمان و نیروهای شهرداری تهران در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه مستقر بوده و به منظور سهولت در برگشت زائران، با همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی کار انتقال زائران از پایانه‌های مرزی به سمت پایانه‌های مسافربری به صورت رایگان و شبانه‌روزی به همراه تحویل میان وعده‌های غذایی به آن‌ها انجام می‌شود.

رئیس کمیته منابع انسانی ستاد اربعین شهرداری تهران در پایان گفت: انتقال زائران به ترتیت تا روز شنبه انجام و خدمات و تسهیلات لازم برای بازگشت به کشورهای خود در اختیار زوار قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار