دختران سه ساله نایینی در سوگ شهادت حضرت رقیه(س) همنوا شدند

همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، دختران سه ساله نایینی در مراسم شهادت آن حضرت حضور یافتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مادران حسینی در شب شهادت حضرت رقیه (س) سه ساله ابا عبدالله الحسین (ع) با پوشاندن لباس های مشکی و سربندهایی مزین به نام حضرت رقیه(س) به دختران سه ساله خود در مراسم عزاداری آن حضرت (س) حضور یافتند.

همزمان با سراسر کشور ، در شب شهادت دختر سه ساله امام حسین (ع) با هدف ارج نهادن به مقام شامخ آن حضرت (س) مردم نایین در ماتم این دردانه حسینی اشک ماتم ریختند.

مهمترین محور و هدف از برگزاری سوگواره سه ساله های حسیینی ، بزرگداشت نام آور سه سال ای است که با وجود سن کم درس زندگی داد تا عشق به پدر، مولا، خدای متعال و اعتلای دین مقدس اسلام از زندگی این بزرگ دخت گرامی امام حسین(ع) به منصه ظهور برسد.

عاشورا سراسر درس است و حتی سالروز شهادت حضرت رقیه(س) نیز درسی برای آزاد مردان و زنان دنیا که بدانند ایستادن چیست و پیام شهادت این سه ساله امام چه می تواند باشد درسی که امروز باید از مقاومت آن حضرت در برابر ظالمان در خرابه شام گرفت، این است که حجاب و عفاف تا آخرین لحظه زندگی جزئی جدا نشدنی از فرهنگ حسینی است حتی تا پای جان و امروز زنان و دختران ما باید از رقیه(س) الگو بپذیرند.

مراسم عزاداری حضرت رقیه (س) در شهرهای نایین ،بافران ،محله محمدیه نایین ، روستای مزرعه امام با حضور اقشار مختلف مردم و عزاداران حسینی برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم عزاداری دختران سه ساله نایینی همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاصله
۱۱:۳۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
کاش از مراسم دیروز عکس میذاشتید همراه با تعزیه و عالی بود