سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان خبر داد:

دست‌های مهربان» مهمان نمایشگاه هفته ملی کودک در اصفهان

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان گفت: دومین مرحله طرح دست‎های مهربان با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اصفهان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهریار انصاری در خصوص اقدامات هلال‌احمر در هفته کودک اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته ملی کودک، نمایشگاهی با عنوان «خیمه‌ها و قصه‌ها» در مجتمع کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اصفهان برپا شد.

وی افزود: با توجه به حضور در ایام ماه محرم، در نمایشگاه هفته ملی کودک خیمه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و علمی با حال و هوای ایام محرم و متناسب با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان برپا شد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان ادامه داد: روایت داستان‌هایی از زندگی امام حسین(ع)، معرفی وقایع قبل و بعد از عاشورا با عنوان «از غدیر تا کربلا»، معرفی شهدای کودک و نوجوان کربلا، خطبه حضرت زینب (س) و معرفی شخصیت شهدای مدافع حرم از جمله برنامه‌هایی است که در قالب تئاتر کاغذی ، قصه گویی، معرفی شخصیت، کارگاه ادبی، کارگاه حدیث، نماز و دیگر فعالیت‌های هنری و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای طرح دست‎های مهربان در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: پس از انجام هماهنگی‎های لازم، یکی از غرفه‎های نمایشگاه به این طرح اختصاص یافته و با اعلام طرح به مدارس بازدید کننده از نمایشگاه، استقبال چشم‌گیری از این طرح شده است.

انصاری بیان کرد: اعضای کانون غنچه‎های هلال احمر، اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون، دانش‌آموزان و خانواده‌ها از بازدیدکنندگان این نمایشگاه بودند که در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر در مجتمع فرهنگی هنری کانون میزبان علاقه‌مندان بوده و هدایای آن‌ها را دریافت کردند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمایشگاه هفته ملی کودک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.