جانشین فرماندهی سپاه پاسداران:

تمام جنگ های منطقه با هدف غلبه بر قدرت ایران شکل گرفته است

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران گفت: تمام جنگ های منطقه با هدف نزدیک شدن به جمهوری اسلامی ایران و برای غلبه بر قدرت انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

شهید جعفری شهید  آگاه و خط شکن است به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سردار سلامی  جانشین فرماندهی سپاه پاسداران در یادواره بزرگ شهید شاخص کشور، شهید محمد سعید جعفری گفت: کرمانشاه و مردم کرمانشاه درست مانند کوه های سربه فلک کشیده این دیار مقاوم و استوار هستند و شهدای سرفراز کرمانشاه این دیار را آسمانی کردند این برای من افتخار و شرافتی است که امروز در جمع شما هستم.

وی ادامه داد: امروز برای عرض ارادت به شهیدی اینجا گرد آمده ایم که به تعبیر رهبر انقلاب شهید پیشتاز، پیشرو، آگاه و خط شکن است و اکنون به عنوان شهید شاخص کشور نام و آوازه اورا اهل آسمان بهتر از اهل زمین می شناسند. اینجا یادواره شهدایی است که هجرت را مقدمه جهاد و دفاع از سرزمین ایران قرار دادند و وفاداری خود به اهل بیت را در سرزمین های دور دست با خون خود امضا کردند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه بیش از چهار دهه است که انقلاب اسلامی ایران تحت تهاجم جهان استکبار قرار دارد گفت: این یک مسئله بدیهی و روشن است تمام جنگ های منطقه با هدف نزدیک شدن به جمهوری اسلامی ایران و برای غلبه بر قدرت انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

 

انتهای پیام/ز

صحبت های سردار سلامی در آیین گرامیداشت شهید جعفری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار