دبیرخانه دائمی جشنواره بازی دراز راه اندازی شد

آیین اختتامیه نخستین جشنواره منطقه ای فرهنگی ادبی بازی دراز امروز شنبه با حضور شاعران و نویسندگان برجسته کشور در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاههمزمان با برگزاری اختتامیه این جشنواره در شهرستان سرپل ذهاب، دبیرخانه دائمی این جشنواره افتتاح شد این جشنواره نخستین جشنواره فرهنگی ادبی بازی‌دراز در سرپل‌ذهاب است.

حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی نقش مهمی درمعرفی ایثار و شجاعت رزمندگان و مردم شهرستان به نسل جوان دارد برگزاری این جشنواره نیز به پاسداشت این دلاورمردی ها و فراموش نشدن فرهنگ زیبای شهادت و ایثار است.

جعفری با یادآوری بیانات شهید بهشتی مبنی بر اینکه عرفان واقعی خانقاهش بازی درازاست،گفت: ۳۲۴ اثرمنطقه ای ازعلاقمندان شرکت کننده ازاستان های غربی کشور درقالب سه بخش شعر، داستان کوتاه و خاطره به دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است.


وی افزود: ازاین تعداد 160 اثر شعر فارسی، 28 اثر شعرکردی، ۹۶ اثر داستان کوتاه و ۴۰ اثر خاطره بوده است این آثارارائه شده در قالب موضوعات دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای مدافع حرم، زن و دفاع مقدس، عاشورا و دفاع مقدس است که برترین ها از بین آثار برتر امروز توسط هیئت داوران معرفی و تقدیر خواهند شد.

 

انتهای پیام/ز

۳۲۴ اثرمنطقه ای  ازاستان های غربی کشور به جشنواره بازی دراز ارسال شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار