کرمانشاه؛

یادمان مرصاد و بازی‌دراز پربازدیدکننده‌ترین یادمان‌های استان

یادمان مرصاد و بازی‌دراز پربازدیدکننده‌ترین یادمان‌های استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به تقاضای زیاد از استان‌های کشور برای حضور کاروان‌های راهیان نور در استان کرمانشاه در فصل تابستان، پیش‌بینی کرد: تابستان امسال شاهد بازدید پررنگ‌تر هموطنانمان از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس  این استان باشیم.

 علی یوسفی‌راد گفت: در فصل تابستان به دلیل گرمای شدید یادمانها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور بازدید کننده ای ندارد و حتی از استان خوزستان نیز کاروان‌های راهیان نور به سمت غرب و استان کرمانشاه اعزام خواهند شد.

یوسفی‌راد یادآور شد: متقاضیان زیادی از استان‌های مختلف برای حضور کاروانی در مناطق عملیاتی استان کرمانشاه داریم و لذا در دو سه ماه پیش رو بیشترین حجم بازدید کنندگان از یادمانها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه را شاهد خواهیم بود.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به فراهم بودن زیر ساخت‌های استان برای پذیرایی و اسکان بازدید کنندگان از یادمانها و مناطق عملیاتی، اضافه کرد: در فصل تابستان استان کرمانشاه قطبیت کاروان‌های راهیان نور کشور را خواهد داشت.
 
یوسفی‌راد در ادامه با اشاره به آمادگی اردوگاه‌ها و سایر اقامتگاه‌های راهیان نور استان کرمانشاه برای حضور کاروانی و خودجوش و مردمی، تصریح کرد: در فصل تابستان ظرفیت اسکان بالا می‌رود.

 وی بیان کرد: ظرفیت اسکان پنج هزار نفر از هموطنانمان در اردوگاه‌ها و اقامتگاه های راهیان نور در استان کرمانشاه فراهم است.

یوسفی‌راد یادمان مرصاد و بازی‌دراز را پربازدیدکننده‌ترین یادمان‌های استان کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار