راه‌اندازی سامانه تلفن گویای گزارش عملکرد نانوایی‌ها

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری کرمانشاه ضمن بیان راه‌اندازی سامانه تلفن گویای گزارش عملکرد نانوایی‌ها شهرستان گفت : هرگونه پیشنهاد، انتقادات و یا قدردانی از عملکرد نانوایی‌های ها توسط این سامانه ثبت و در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.

شهاب‌الدین شفیعی معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری کرمانشاه در دومین کارگروه تنظیم بازار و اقدام مشترک شهرستان، که در سالن جلسات شهید باهنر فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، ضمن اشاره به پیگیری درخواست متقاضیان برای جابه‌جایی نانوایی‌ها، افزایش سهمیه آرد و ... گفت : مصوبات درخواست متقاضیان ثبت شد و در صورت عدم نیاز مبدأ و محله مقصد باتوجه به سرانه جمعیت با رعایت اصول و قوانین نظام صنفی جابه‌جایی موارد مذکور مورد بازبینی قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه موارد بهداشتی خباز‌ی‌ها باید رعایت شود، افزود: هرگونه جابه‌جایی به شرط نیاز محلات و عدم وجود نانوایی در فاصله متناسب جهت تسریع و سهولت دسترسی شهروندان و مشکل کمبود نانوایی در آن منطقه انجام می‌شود.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری کرمانشاه از لزوم اطلاع‌رسانی سامانه نظردهی درخصوص عملکرد نانوایی‌ها از سوی رسانه‌ها اشاره و تصریح کرد: سامانه تلفن گویا جهت اعلام گزارش شهروندان از کیفیت نان خبازی‌ها در شهرستان کرمانشاه طی روز‌های آتی با پیگیری فرمانداری راه‌اندازی خواهد شد.

این مسئول ضمن تأکید بر رعایت موازین بهداشتی، ساعات کاری، پخش سهمیه متناسب جامعه هدف، مبارزه با تخلفات گران‌فروشی و کم‌فروشی این صنف مطرح کرد: توزیع آرد یارانه‌ای و آزادپز در حال انجام است و بستگی به سرانه جمعیت محله، تعداد نانوایی‌ها و نوع پخت دارد و از طریق سامانه سیما (سامانه الکترونیکی خرید آرد) با کدکاربری خریداری می‌کنند.

شفیعی خاطرنشان کرد: واحد نظارتی در قالب گشت مشترک نمایندگان اداره غله، فرمانداری، جهادکشاورزی، تعزیرات حکومتی، اصناف، معاونت غذا و دارو و... در طول روز از نانوایی‌ها بازدید دارند و تخلفات ثبت می‌شود، اگر از سهمیه آرد خریداری کنند ولی پخت نشود، از سهمیه آنان کسر و یا به تعزیرات معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: نانوایی‌ها بایست نسبت به رعایت ساعات کاری و کنترل کمی و کیفی نان، نصب تابلوی ساعات فعالیت و درج کل مشخصات در محل خبازی‌ها اقدام کنند.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه تلفن گویای گزارش عملکرد نانوایی‌های شهرستان کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود، گفت: هرگونه پیشنهاد، انتقادات و یا قدردانی از عملکرد نانوایی‌های ها توسط این سامانه ثبت و در اسرع وقت پیگیری خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.