سردار ریحانی در یادوار شهید شاخص کشور:

شهید جعفری یک لنگر اطمینان برای انقلاب بود

فرمانده سپاه حضدت نبی اکرم (ص) گفت: کرمانشاه این افتخار را دارد که اولین شهید شاخص کشور بعد از انقلاب به نام این استان رقم بخورد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) امروز در یادواره شهید شاخص کشوری «محمد سعید جعفری» که در محل حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و همه پیشکسوتان جهاد و شهادت هم جهت با آرمان های شهدا و مخصوصا شهید بزرگوار سید محند سعید جعفری، چشم‌های بصیر و لنگرهای اطمینان این نظام هستند.

وی افزود: کرمانشاه این افتخار را برای خود ثبت کرده است که بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید و ۱۴ شهید مدافع حرم را تقدیم کند و اینکه اولین شهید شاخص کشور بعد از انقلاب با نام فرمانده دلاور، شجاع و بصیر شهید «محمد سعید جعفری» به نام این استان رقم بخورد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: حضرت آقا در کرمانشاه در وصف این شهید، فرمودند این شهید پیشرو و پیشتاز که با درک به موقع از زمان و عمل به موقع زمانی که در پادگان سنندج، مشکلات زیادی به وجود آمد، ایشان و همکاران و دوستانشان برای کمک رفتند و پادگان سنندج را نجات دادند.

وی ادامه داد: آقا گفتند، این شهید پیشرو، فرمانده پیشتاز و به موقع عمل کننده، با اینکه در درجات بالای حوزوی هم بود، اما فرمانده نظامی، با تدبیر، عارف و بصیر بود.

 سردار ریحانی در ادامه با تمجید از این شهید بزرگوار، ادامه داد: بعد از حضور تروریست ها در منطقه و اقدامات تروریستی در منطقه این نیروهای بسیجی و پاسدار کرمانشاه و استان بودند که در اولین روزها داوطلبانه و از روی عشق برای دفاع از حرم آل‌الله حرکت کردند.

وی تصریح کرد: این ۱۴ ستاره درخشان و ۱۴ عزیزی که در یگان‌های خود و محل کار خود، انسان‌هایی بسیار اثرگذار، مدیر، عارف، متعهد و معتقد به نظام و ولایت بودند که با درک درست حرکت کردند و به موقع عمل کردند و براساس سخنان مقام عظمای ولایت که اگر نمی بودند مثل این شهدا، ما باید در کرمانشاه و همدان با دشمنان خود می جنگیدیم.

این مقام مسئول افزود: به حمد خدا امروز استان کرمانشاه سرشار از چنین مدافعانی است. امروز ما برای دفاع از حرم آل الله مشکلات زیادی با این موضوع داریم که بسیاری از جوانان این استان، عاشقانه و گریان برای دفاع از حرم و حضور در این بستر مقاومت تلاش می کنند.

وی ادامه داد: شاید حدود ۱۴ روز بیشتر نیست که این گردان سرافراز کرمانشاه، گردان فاتحین که از همین جوانان بسیجی در مشاغل مختلف از دانشجو تا پزشک و روحانیت مبارز در این گردان به حمد خدا به سلامت و با سربلندی و عزت و اعزامی اثرگذار از این ماموریت برگشتند.

سردار ریحانی تاکید کرد: تا زمانی که براساس این اعتقادات، این اصول و این تفکر هستیم، به حمد خدا آهنگ حرکت های ما در همه زمینه‌ها بسیار پرشتاب و امیدوارکننده برای همه دوستان و عصبانی کننده و ترس برای دشمنان ما خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ی

مراسم بزرگداشت شهید شاخص در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار