امام جمعه بجنورد:

رییس جمهور آمریکا ایرانیان را متحدتر از همیشه کرد

امام جمعه بجنورد گفت: سخنان وقیحانه رییس جمهور امریکا علیه ملت بزرگ ایران، بار دیگر یاس و درماندگی ایالات متحده را نشان داد و ایرانیان را متحدتر از همیشه کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ امام جمعه بجنورد در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با بیان اینکه سخنان وقیحانه‌ رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران نشان از درماندگی، یاس و ناامیدی ایالات متحده امریکا است گفت: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف و اقتدار منطقه‌ای ملت ایران، همچنین حضور در خط مقدم مقاومت و مقابله با زورگویی‌های مستکبران باعث شده تا امریکایی‌ها در اوج وقاحت به یاوه گویی علیه ملت مقتدر ایران بپردازند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان افزود: تولید با کیفیت با تکیه بر توانمندی‌های داخلی می‌تواند به اقتدار کشور و ایستادگی برای رسیدن به اهداف جمهوری اسلامی بیفزاید.

خطیب جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود در آستانه ماه صفر به بیان مصایب اهل بیت (ع) پرداخت و گفت: روشنگری‌های مستدل و منطقی امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) سپاه یزیدیان را ذلیل کرد و پیام عزت و مظلومیت امام حسین (ع) را در طول تاریخ ماندگار کرد.

 

انتهای پیام/ی

 

نماز جمعه بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.