نیمه آبان؛

گشایش شهربازی پادادشهر اهواز

مدیرعامل سازمان پارک های اهواز از اتمام تعمیرات اساسی تاسیسات برق پارک شهربازی پادادشهر و استاندارد سازی این پارک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا فکوریان، مدیرعامل سازمان پارک های اهواز گفت: تعمیرات اساسی تاسیسات برق این پارک براساس پیش بینی اولیه قرار بود ابتدای آبان به پایان برسد، ولی به دلیل تکمیل نشدن بخشی از تجهیزات داخلی پارک پیش بینی می شود نیمه آبان بازگشایی گردد.

وی تصریح کرد: شهربازی پادادشهر اهواز با 5 میلیارد ریال بازسازی شده که حدود 3 میلیارد و 300 میلیون ریال را شرکت توزیع نیروی برق اهواز و بقیه آن را سازمان پارک های اهواز تامین کرده است.

فکوریان با اشاره به تاخیر در بازگشایی شهربازی اهواز اظهار داشت: از شهروندان اهوازی بخاطر تاخیر در بازگشایی عذرخواهی می کنیم و هدف از تعطیلی این پارک ایمن سازی شهربازی برای استفاده عموم است.

حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان کرد: شبکه برق، کابل کشی، تابلوهای برق و تاسیسات این پارک بازسازی شده و براساس استاندارد ایمن سازی شبکه برقی مورد تایید این شرکت است.

وی اذعان داشت: بخش کوچک کار بازسازی و ایمن‌سازی سیستم برق شهربازی باقیمانده که بزودی به پایان می رسد.

براساس این گزارش، شهربازی منطقه پادادشهر اهواز از نیمه مرداد امسال به دلیل مشکلاتی در شبکه برق تعطیل شد. کلانشهر اهواز تنها 2 شهر بازی لاله و پاداد را دارد که شهربازی پاداد تاکنون چند بار به دلیل استاندارد نبودن وسایل بازی و این بار به دلیل مشکلات شبکه برق تعطیل شد.

انتهای پیام/گ

شهربازی اهواز استاندارسازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.