همدان؛

تخصیص 15 میلیاردی برای استاندارسازی سیستم‌های گرمایشی استان

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان از اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار ملی برای استاندارسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس استان خبر داد.

تخصیص 15 میلیاردی برای استاندارسازی سیستم‌های گرمایشی استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ تیموری اظهار داشت: از محل اعتبارات تخصیص داده شده تا کنون 4.5 میلیارد تومان در جهت استانداردسازی سیستم گرمایشی 562 کلاس درس انجام گرفته است.

وی از تبدیل سیستم‌های گرمایشی نفت‌سوز در مدارس بیش از 20 دانش‌آموز به سیستم‌های گرمایشی شوفاژ و حرارت‌مرکزی تا پایان سال‌جاری خبر داد.

تیموری با بیان اینکه تمامی سیستم‌های گرمایشی مدارس استان از ایمنی نسبی برخوردار هستند، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، طی سال‌جاری تمامی سیستم‌های گرمایشی نفتی در مدارسی که کمتر از 20 دانش‌آموز هستند، به سیستم‌های گرمایشی گازسوز تبدیل خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه 155 مدرسه در سطح استان کمتر از 20 دانش‌آموز دارند، ادامه داد: در حال حاضر این مدارس به سیستم گرمایشی بخاری نفتی مجهز هستند که حداکثر تا 45 روز آینده به سیستم گرمایشی گازسوز تغییر خواهند کرد.

تیموری با بیان اینکه هم اکنون 65 درصد از مدارس استان به سیستم گرمایشی شوفاژ و حرارت‌مرکزی مجهز هستند، خاطرنشان کرد: 1560 مدرسه در استان مجهز به سیستم حرارت‌مرکزی، 591 مدرسه بخاری گازی استاندارد و 249 مدرسه نیز به بخاری نفتی استاندارد مجهز هستند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.