استاندار سازی سامانه گرمایشی مدارس در خراسان شمالی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌شمالی گفت: سامانه گرمایشی 2 هزار و 518 کلاس درس دراستان خراسان شمالی استاندار سازی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ ابوالقاسم بابایی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: از سال 92 تاکنون سامانه گرمایشی در357 آموزشگاه استان انجام شده است.

وی با بیان این که هم اکنون بیشتر روستاهای استان به شبکه گاز پیوسته اند،افزود: بخاری های نفتی و سوخت فسیلی در مدارس این روستا ها حذف شده و باید برای سامانه گرمایشی استاندارد برنامه ریزی لازم داشته باشیم.

بابایی ضریب نفوذ گاز طبیعی در استان را 86 درصد اعلام واظهار کرد: با اجرای گازرسانی به 127 روستای دیگر استان این میزان افزایش چشمگیری خواهد یافت.

وی با بیان این که تاکنون برای سامانه گرمایشی مدارس استان هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است،تصریح کرد: اختصاص بیش از 400 میلیارد ریال اعتبار دیگر هم از محل دفتر مقام معظم رهبری در دست پی گیری است.

وی در خصوص اعتبارات سالانه برای اصلاح سامانه گرمایشی مدارس استان گفت: در این راستا 40 تا 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: هم اکنون در حال برنامه ریزی و اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار برای نگهداری سامانه های گرمایشی مدارس استان هستیم که با شروع فصل سرما در این خصوص مشکل نداشته باشیم.

انتهای پیام/آ

استاندارسازی سامانه گرمایشی در 357 آموزشگاه استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.