بهره مندی ۸۰۰ مددجو از خدمات آموزشی و فرهنگی در عباس آباد

۸۰۰ مددجوی عباس آبادی ۶ ماه نخست امسال از خدمات آموزشی و فرهنگی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اکبر رحمتی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) عباس آباد با بیان اینکه برنامه‌ های فرهنگی با هدف کاهش آسیب‌ های اجتماعی، تقویت بنیه اعتقادی و دینی به مددجویان ارائه می‌ شود، گفت: ۸۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان در ۶ ماه نخست امسال از خدمات آموزش خانواده بهره‌ مند شدند.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت در عباس آباد از این خدمات بهره‌ مند شدند، افزود: کارگاه آموزشی و آگاهی بخشی به منظور توانمندسازی فکری و فرهنگی خانوار‌های تحت حمایت برگزار می‌ شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) عباس آباد با بیان اینکه ۶ ماه نخست امسال ۴۷ نفر از مددجویان از مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی بهره‌مند شدند، گفت: دختران درآستانه ازدواج، زنان سرپرست، مجریان طرح‌ های اشتغال از مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی بهره‌مند شدند.

رحمتی با بیان اینکه ۱۶۱ دانش آموز و دانشجو در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: خدماتی مانند راهیابی به دانشگاه، تقویت بنیه تحصیلی برای جلوگیری از افت تحصیلی، به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.
وی گفت: در شهرستان عباس آباد هزار و ۲۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

خدمات آموزشی و فرهنگی کمیته امداد عباس اباد برای ۸۰۰ مددجو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.