پرداخت بیش از ۱۹ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان

۱۹ میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۲۲۳ هزار تومان به ۵۵ هزار و ۳۹۸ خانوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران در ۶ ماه نخست سال جاری کمک معیشت پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  محمد کوچکی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه این نهاد در بخش‌های مختلف و بر اساس نیاز مددجویان خدمات ارائه می‌کند، گفت: ۱۹ میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۲۲۳ هزار تومان به ۵۵ هزارو ۳۹۸ خانوار از مددجویان تحت حمایت این استان در ۶ ماه  نخست سال جاری کمک معیشت پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه این نهاد علاوه بر کمک معیشت در سر فصل‌هایی مانند آموزش، بهداشت ودرمان، تعمیرات مسکن وساختمان به خانوار‌های تحت حمایت خدمات ارائه می‌دهد، گفت: تمامی خدمات این نهاد به مددجویان با هدف بهبود وضعیت معیشتی و توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت داده می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه بیشترین افراد تحت حمایت این نهاد در استان زنان سرپرست خانوار هستند، گفت:۵۴ درصد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

کوچکی افزود: ۷۲ هزارو ۶۳۲ خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد ۵۵ هزارو ۳۹۸ خانوار کمک معیشت بگیر این نهاد بوده و ۱۷ هزارو ۲۳۴ خانوار هم از سایر سر فصل‌های خدمات امداد مانند مسکن، درمان، جهیزیه، بیمه‌های اجتماعی، اشتغال و معاضدت‌های حقوقی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

۱۹ میلیارد کمک معیشت به مددجویان مازندرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار