توزیع هزار و ۶۳۲ دستگاه پنکه بین مددجویان مناطق محروم مازندران

هزار و ۶۳۲ دستگاه پنکه تابستان امسال بین خانواده‌های ساکن مناطق محروم و روستایی استان مازندران توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد کوچکی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: هزار و ۶۳۲ دستگاه پنکه به ارزش ۲۱۹ میلیون تومان طی دو مرحله در تابستان امسال بین خانواده‌های تحت حمایت ساکن در مناطق محروم و روستایی استان توزیع شده است.


وی با اشاره به اینکه پنکه‌ها بین ۱۰ منطقه محروم در مازندران توزیع شده است، افزود: این وسایل بین خانوار‌های مناطق محروم در شهرستان‌های تنکابن چالوس، آمل، بابل، سوادکوه شمالی، سوادکوه، کیاسر، دودانگه، نکا و بهشهر توزیع شده است.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه ۲۱ هزار و ۶۷۹ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم ساکن هستند، گفت:خدماتی مانند کمک معیشت، پرداخت وام اشتغال و خودکفایی، پرداخت وام قرض الحسنه، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی، بیمه به این افراد به صورت تک خدمتی و چند خدمتی ارائه می‌شود.


کوچکی با بیان اینکه ارائه خدمات مناسب به خانوار‌های ساکن در مناطق محروم یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد در زمینه محرومیت‌زدایی و کاهش فقر در این مناطق است، افزود: ۱۶۰ واحد منبع آب بین مددجویان تحت حمایت ساکن در مناطق محروم در تابستان سال جاری توزیع شده است.


وی با اشاره به اینکه به چهار هزار نفر از مددجویان سالمند تحت حمایت در مناطق محروم استان واکسن آنفولانزا تزریق شد، گفت: یکی از برنامه‌های اصلی کمیته امداد، تامین سلامت نیازمندان و مراقبت‌های بهداشتی است.


کوچکی با بیان اینکه خیران و مردم نوعدوست مازندران همواره جهت خدمت رسانی به مددجویان با این نهاد مشارکت دارند، گفت:با همکاری خیران بسیاری از مشکلات مددجویان رفع می‌شود.


۱۲۱ هزار و ۵۵۸ نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران قرار دارند و از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ


توزیع وسایل سرمایشی در مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.