بهره‌مندی ۸۲۸ مددجو از خدمات آموزش خانواده

۸۲۸ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان تنکابن از خدمات آموزش خانواده در ۶ ماه نخست امسال بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی‌اکبر سیدی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تنکابن گفت: ۸۲۸ نفر از مددجویان تحت حمایت این شهرستان در ۶ ماه نخست امسال از خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های ارائه‌شده در سرفصل‌های اخلاق اسلامی، سبک زندگی اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، فرزند پروری و مهارت‌های زندگی بوده است، افزود: زنان سرپرست خانوار، افراد در شرف ازدواج و بازمانده از تحصیل، همسران جوان، کودکان، دانش آموزان، دانشجویان و مستعدان اشتغال از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنکابن بابیان اینکه ۲۲۲ نفر از مددجویان در شش‌ماهه نخست سال جاری از خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی بهره‌مند شدند، گفت: خدمات مشاوره‌ ای به متقاضیان طرح اشتغال، نوعروسان، جوانان، نوجوانان و زنان سرپرست خانوار ارائه شد.

وی افزود: خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی در ۳۷۳ جلسه برای مددجویان تحت حمایت باهدف ارتقاء سلامت روان و درمان اختلالات برگزار شد.

مدیر کمیته امداد تنکابن با بیان ارائه خدمات آموزشی به ۱۵ نفر از نوعروسان تحت حمایت در این شهرستان گفت: این آموزش‌ها با موضوعات همسرداری، مهارت‌های زندگی، احکام، اخلاق اسلامی با هدف تحکیم بنیان خانواده ارائه شده است.

سیدی افزود: در تنکابن ۳ هزار و ۳۵۲ خانوار کمک‌معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده برای مددجویان تنکابنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار